11/20/2008

O rază de lumină...

O rază de lumină-a răsărit
Pe culmile sinistre
Trezeşte sufletul ce-a amorţit
În gânduri pesimiste.

Privesc la ea acum şi mă gândesc,
E-o caldă sărutare
Pe chipul tău firav, cel îngeresc
De viaţă şi ardoare.

Se-ncurcă-n părul tău de aur blond
Şi-n taină îţi şopteşte
O dragoste născută din amor
Ce inima-mi trăieşte.

Pătrunde-n ochii tăi de vise plini
Şi-ndată te orbeşte
Te-nvăluie-n căldură şi lumini,
La mine te răpeşte.

Vino în lumea veşnicului glas
Ce multe vrea să-ţi spună
Doar noaptea şi noi doi am mai rămas
Sub albul clar de lună.

O stea-mi arată chipul tău senin
În umbra-aproape ştearsă
A locului ce-mi pare a fi străin
Când cerul se revarsă.

Prin frunzele de sălcii te zăresc
Cu pielea de mătasă
Cu ochii albaştrii, sufletul ceresc
Ah, cât eşti de frumoasă!

Rămâi, rămâi pe veci în lumea mea
Să fim tot împreună
Te rog, te rog iubito nu pleca,
Rămâi zeiţă bună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu