11/07/2008

Libertate

V-aţi întrebat vreodată oare de ce există războaie, foamete, suferinţă? V-aţi întrebat cine dă valoare banilor şi cine a instaurat legile monetare? De ce sunt comise atâtea crime, furturi şi alte nelegiuiri? V-aţi întrebat de ce trebuie să munciţi pentru a vă putea asigura modul de viaţă? Ce reprezintă statul pentru fiecare naţiune de pe pamânt? Vă spun sincer că acestor întrebări le alocăm foarte puţin din timpul nostru. De ce? Suntem preocupaţi să trăim după legile pe care le-au instaurat alţii şi să facem parte dintr-un sistem corupt bazat pe o organizare piramidală în care numai cei care sunt suficient de corupţi pot beneficia de pe urma celorlalţi îndoctrinaţi de sistem. Cum am ajuns la această concluzie?...Am reuşit să văd un film în care întreg sistemul planetar bazat pe comerţ, bani şi goana după resurse primitive este complet demascat. Am fost atât de impresionat de acest film încât am reuşit să îmi dau seama cât de manipulaţi sunt oamenii de pe pamânt şi să realizez că putem privi lumea dintr-o cu totul altă perspectivă. Dacă vreţi să aflaţi răspunsuri la întrebările cu care am început va trebui să fiţi foarte atenţi la postările viitoare. Sunt idei, explicaţii şi dovezi chiar din film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu