2/22/2010

Despre dragoste şi căsătorie

Copiii sunt fiinţe haioase care fac şi spun ce văd şi ce aud în jurul lor. Dar, de multe ori, spun lucruri atât de interesante, încât te întrebi cum au fost în stare de aşa ceva şi, mai ales, de unde le ştiu!


De exemplu, vezi ce spun unii copii despre iubire şi căsnicie, presupunând că vorbele lor sunt autentice şi nu inventate de adulţi:


Ce e căsătoria?

Căsătoria e când păstrezi fata şi nu trebuie să le-o mai dai înapoi părinţilor ei. - Eric, 6 ani



Ce fac îndrăgostiţii la prima întâlnire?

La prima întâlnire îşi spun numai minciuni unul altuia şi asta îi face suficient de interesaţi să se mai vadă şi a doua oară.- Martin, 10 ani

Nu fac decât să mănânce cotlete de porc cu cartofi prajiti şi vorbesc despre dragoste. - Craig, 9 ani



Care e vârsta potrivită pentru a te căsători?

Imediat ce termin grădiniţa, o să-mi caut o soţie. - Bert, 5 ani

84 de ani - pentru că la vârsta asta nu trebuie să mai lucrezi şi ai tot timpul din lume să-l iubeşti pe celălalt. - Judy, 8 ani



Cand se îndrăgostesc oamenii?

Nimeni nu ştie de ce se întâmplă, dar am auzit că are legătura cu felul în care miroşi. De asta parfumul şi deodorantul sunt aşa de cumpărate. - Jan, 9 ani

Când un om are pistrui şi găseşte pe altcineva care are pistrui. - Andrew, 6 ani

Mi se pare că trage cineva cu o săgeată în tine, sau ceva de genul ăsta, dar restul nu e chiar aşa de dureros. - Harlen, 8 ani



Cum e să te îndrăgosteşti?

E ca o avalanşă şi trebuie să alergi ca să te salvezi. - Roger, 9 ani

Dacă atunci când te îndrăgosteşti e ca atunci când înveţi cum să spui cuvinte pe litere, eu nu vreau. Îţi ia prea mult timp. - Leo, 7 ani



De ce se ţin îndrăgostiţii de mână?

Le e teamă să nu le cadă verighetele pentru că au dat o grămadă de bani pe ele. - Gavin, 8 ani


Când poţi să săruţi pe cineva?

Nu ar trebui să săruţi niciodata o fată înainte de a avea suficienţi bani ca să-i cumperi un inel şi un videoplayer, pentru că o să vrea să vadă imagini de la nuntă. - Allan, 10 ani



Cum e mai bine: singur sau căsătorit?

E mai bine pentru fete să fie singure, dar nu şi pentru băieţi. Băieţii au nevoie de cineva să cureţe după ei. - Anita, 9 ani

Mă ia durerea de cap când mă gândesc la asta. Sunt doar un copil. Nu am nevoie de astfel de necazuri. - Will, 7 ani



Opinii sincere despre căsătorie

Sunt pentru dragoste, atâta timp cât nu se întâmplă când e Simpsons la televizor. - Anita, 6 ani

Dragostea te va găsi, chiar dacă încerci să te ascunzi de ea. Eu tot încerc să mă ascund de când aveam 5 ani, dar fetele mă găsesc orice-aş face. - Bobby, 8 ani

Nu mă grăbesc să mă îndrăgostesc. Clasa a IV-a mi se pare suficient de grea. - Regina, 10 ani

Dragostea e o prostie, dar s-ar putea să o încerc din când în când. - Floyd, 9 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu