10/27/2009

Banc cu Ion

A sărutat-o pe nevastă-sa pe obraz şi a adormit. Când s-a trezit, a văzut un tip ciudat care stătea la capul patului, îmbrăcat cu o robă albă:

- Cine dracu? eşti? întreaba Ion, şi ce cauţi în dormitorul meu?

- Ăsta nu e dormitorul tău, iar eu sunt Sfântul Petru.

- Adică .. sunt mort?! Nu se poate! Mai am atâtea lucruri de făcut în viaţă! Nici nu mi-am luat la revedere de la familie...trebuie să mă trimiţi înapoi!

- Ok .. poţi să te reîncarnezi dar ... nu te putem trimite înapoi decât ca un căine sau o găină.

Ion a fost devastat, dar ştiind că era o ferma nu prea departe de casa sa, a rugat să fie trimis înapoi ca o găină. Flash de lumină şi *poof* s-a trezit acoperit de pene şi ciugulind de pe pământ.

- Nu e chiar aşa de rău, s-a gândit Ion, până când a simţit o chestie ciudată crescând în el. Cocoşul s-a dus la el şi i-a zis:

- Deci .. tu eşti găina cea nouă? Cum îţi place prima zi aici?

- Nu e chiar aşa de rău, zice Ion, dar am aşa o senzaţie ciudată, de parcă o să explodez.

- Ovulezi, nu-mi spune că n-ai mai făcut niciodată un ou?

- Niciodată!

- Eh .. relaxează-te şi lasă să se întâmple.

Câteva secunde (destul de incomode) mai târziu, un ou iese de sub coada sa. Un sentiment intens de relaxare îl cuprinde, iar emoţiile îl copleşesc, devenind mamă pentru prima oară. Când a făcut al doilea ou, sentimentul de fericire a fost şi mai copleşitor şi a ştiut atunci că reîncarnarea sa ca găină a fost cel mai bun lucru care i s-a întâmplat vreodată!

Cuprins de fericire, a continuat ... şi exact când trebuia să scoată şi al treilea ou, a simţit o lovitură incredibil de puternică în ceafă şi a auzit-o pe nevastă-sa:

IOANE!!! Trezeşte-te dracu? beţiv nenorocit! TE CACI ÎN PAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu