3/12/2009

Şofer analfabet

Pentru că am avut un eveniment rutier nefericit recent (în urma căruia am rămas şi fără permis pe bună dreptate), am tot căutat diverse informaţii despre circulaţia rutieră, cum trebuie să procedezi în cazul reexaminării şi aşa mai departe. Ceea ce am descoperit însă la un moment dat m-a şocat teribil. Ştiind faptul că sunt o grămadă de şoferi indisciplinaţi pe drumurile din România te-ai aştepta să le vezi pe toate atunci când vine vorba de acest subiect. Nu mare însă mi-a fost mirarea să dau peste ceva îngrijorător. Aveţi aici şi filmuleţul:



Este incredibil cum poate cineva să aibă permis de conducere însă să nu poată şti să citească sau să scrie. Şpaga din România a ajuns departe, însă nu mă aşteptam ca cei care iau această şpagă să fie atât de inconştienţi încât să lase un asemenea specimen la volan, putând de altfel să conducă chiar şi camioane. Probabil s-au gândit numai la ce era mai bine şi au sperat că nimic ieşit din comun nu se va întâmpla. Nu ar trebui totuşi să ne mire cum unii oameni nu se gândesc decât la propriile interese chiar dacă în joc sunt vieţile altor semeni, doar trăim într-o lume condusă de elite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu