8/27/2009

Concert Madonna - "evenimentul anului" 2009

Am facut-o şi pe asta...am fost la concert la Madonna. Nu pot face o comparaţie cu alte concerte mari din alte ţări însă ceea ce am vazut nu pot spune ca m-a impresionat foarte tare. "Diva" şi-a făcut treaba cu ochii pe ceas. Probabil publicul de aici oricum este destul de putin important pentru scopurile ei, drept urmare solicitarea unui bis din partea publicului la sfârşitul concertului nu a avut nici un efect.

Organizarea a fost cum a fost...Ca să iei ceva de băut trebuia să cumperi iniţial jetoane în valoare de 5 RON (evident fiind nevoit să stai la o coadă imensă) ca abia apoi să îţi cumperi efectiv, cu aceste jetoane, băutura (fiind nevoit de asemenea să mai stai la încă o coadă la fel de mare ca şi cea de la jetoane). Standuri cu jetoane şi băuturi nu se poate spune că nu au fost, însă a fost şi multă multă lume.

În rest oamenii erau foarte entuziasmaţi în momentul în care au intrat în parc. După o aşteptare însă de o oră şi jumatate deja lumea a început să huiduiască. Era foarte multă lume care stătea în picioare, iar răbdarea se disipase se pare aproape în totalitate.

La ora 21:50 a început spectacolul. Lumea s-a entuziasmat şi aştepta minunea, marele show promis. Din zona B (cele mai proaste locuri) nu se putea vedea mare lucru, fericiţi fiind mai mult cei din zona A care au putut vedea ceva pe scenă. Cei din zona B, printre care ne număram şi noi, a trebuit să ne mulţumim cu monitoarele. Ne mai mişcam când în dreapta când în stânga, mai ocoleam un uriaş de 2 metrii, mai evitam un copăcel care ne obtura calea vizuală spre monitoare.

Personal nu am fost atât de impresionat pe cât mă aşteptam. Poate din pricina faptului că nu am avut cele mai bune locuri, poate pentru că sincer să fiu nu o agreez deloc pe Madonna, nici ca stil, nici ca muzică. Mult mai plăcut am fost impresionat de concertul Rolling Stones de pe Lia Manoliu, a fost un show mai pe gustul meu. Cu toate acestea spectacolul a fost unul mulţumitor, lumea a fost bucuroasă în general.

Un moment pe care eu l-am savurat a fost cel în care, în cistea regelui pop Michael Jackson, Madonna a plasat în spectacol un moment de evocare pe care publicul la aplaudat frenetic, până atunci fiind foarte zgârciţi cu aplauzele.

Discursul Madonnei mi-a lăsat un gust amar (nu că aş fi avut aşteptări prea mari). A ţinut să reamintească tuturor (misiunea) că discriminarea trebuie să fie eliminată, mai ales a ţiganilor din Europa de Est. Nu mă gândeam decât ca a stat la Radisson şi nu undeva în Ferentari. Nu ştiu dacă acest discurs ar mai fi rămas acelaşi în momentul în care ar fi dat nas în nas cu aceşti oameni care ar trebui nediscriminaţi. Nu am fost foarte atent la toate frazele pe care le-a rostit (fiind ocupat cu o bere) însă mi s-a părut că a făcut o confuzie făcând o asemănare între ţigani şi homosexuali şi nu numai din punct de vedere al subiectului discriminării. Nu văd ce ar fi fost în mintea ei însă dacă i-ar fi zis unui ţigan că e homosexual şi nu ar fi avut atât de mulţi oameni de pază nu ştiu dacă ar fi fost prea fericită. În orice caz poate mă înşel şi nu a existat această confuzie, poate nu am fost eu foarte atent (şi nu e exclus deloc).

În rest am fost dezamăgit să văd cum arăta parcul după terminarea concertului. Parcă ninsese cu peturi, ziare, hărtii, pahare şi aşa mai departe. Nu ştiu dacă vor putea fi curăţate în 5 zile cât se estimează că mai sunt până la următorul concert care va avea loc tot în Parcul Izvor.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu